Monday, August 20, 2012

RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA......!!!

          RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA RAYA......!!! Kalau takbir raya boleh ditakbirkan 7 kali kenapa tidak perkataan raya kan... Alhamdulillah aku dah menang dalam peperangan tahun ni menahan kesabaran. Rayalah hadiahnya. Raya tahun ni sume benda baru. Baju baru, kasut baru, seluar baru, suasana baru, nenek baru. Yang penting hati diperbaharui dan dicuci drpd segala kekotoran kan? Bukan sj bulan ramadhan je kita puasa. Bulan2 lain pun kita perlu berpuasa.
          Raya tahun ni raya kt KL. Xdapat nak beraya kat Johor sebab atuk ngan nenek kat sn beraya di Tanah Suci tahun ni. Moga2 mereka selamat dan seronok beraya di sana. Apa2 pun raya kali ni aku rasa bebas dan lebih happy sebab 24 jam aku bersama family. Itulah perkara paling indah sebenarnya. Macam tahun2 lepas aku pentingkan si dia dan kawan2, ramai jugak rumah saudara mara aku xpegi. Tapi tahun ni aku merasa balik pegi rumah diorang. Raya pertama kali ni jugak xbanyak gambar yang disnapkan sebab tuan punye kamera dan kamera tidak ada. Handphone sebagai pengganti.


Raya Pertama dengan atuk yang kesepian tanpa cucu2.

Ketupat yang dianyam.. Ada bakat x?
Brothers Forever
Happy Siblings Forever =)
MAMA dengan ANAK IKAN.... haha..

Kami ponteng semayang raya sebab mengantuk.. Kau ada? hahaha...

              Apa2 pun raya tahun ni aku rasa happy sebab aku ada suasana baru yang Tuhan kurniakan. Suasana yang indah. Alhamdulillah. Tiada masalah yang datang. Ada pun buat2 mcam xad je la. Nak happy masa rayakan? Buat ap fikir pasal masalah.. Throw away all the fucking shit things that make us feel sad. Just act like normal and happy people.
             Kepada awak yang berada nun jauh di sana, saya sayang awak sangat2. Jangan nakal2 tau. Kalau awak nakal2 nanti awak sakit saya susah hati. Thanx cz make my life happier and make my love complete. I LOVE YOU INFINITY.....!!! =)

No comments: