Tuesday, November 27, 2012

Inilah Alam Ku

Alhamdulillah aku masih berpijak di bumi yang nyata.. Kembali ke alam yang dah lama aku tinggalkan. Berjumpa kembali diri yang telah lama menyepi menanti aku kembali ke pangkuannya. Aliff Ba Ta dunia ku. Terima kasih wahai teman kerana membimbingku kembali ke pangkuan jalan. Terima kasih guru-guru ku kerana tidak putus-putus memberikan nasihat yang berguna kepada aku agar aku sentiasa mengenal siapa diri dan pencipta ku. Aku bersyukur atas adanya kamu. Aku bersyukur atas kurniaan yang Dia pinjamkan padaku walaupun ianya hanya seketika cuma.


Kini segala-galanya telah ku serahkan pada penentu masa, penggerak waktu, pentadbir dunia dan pemilik alam. Hanya dia yang mengaturkan langkah aku. Qada dan qadar Mu aku beriman. Aku berusaha menerima segalanya. Aku cuba lakukan setiap perkara hanya kerana Kamu agar tidak ada kekecewaan menyinggah. Khayalan lebih membahagiakan daripada nyata. Tapi jangan bawa khayalan dalam nyata boleh mengundang bahaya.

No comments: